So overwhelmed by the ocean's shapeless form
09 november, 2008
Freedom is an illusion
skanneren kunne jo ha vert bedre men det er den ikke : )
2 kommentarer:
Tuva
sa...
du e sjukt flink nadia :)<3 i loveu
10. november 2008 kl. 14:36
Nadia *
sa...
takk søta : )
loveu2 ;*
19. november 2008 kl. 12:43
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Om meg
Nadia *
Trondheim, Sør-Trøndelag, Norway
Vis hele profilen min
Følgere
Bloggarkiv
▼
2008
(13)
►
desember
(1)
▼
november
(12)
Britania rules the way 25. n
Moday, Monday 24. n
To where I don't care 21. n
Kua, Sauen og Kaninen 20. n
Norsktentamen 19. n
Bored 18. n
Konfirmasjonsleir 2008
Bye my darling 10. n
time goes by
Freedom is an illusion
Bandkrig 6. n
Utdanningsmesse 5. n
2 kommentarer:
du e sjukt flink nadia :)<3 i loveu
takk søta : )
loveu2 ;*
Legg inn en kommentar