kom for sent til bussen, så jeg ble nødt til å ta rutebuss. Det tar utrolig lang tid.
Men da jeg først kom meg til skolen, gikk resten av dagen greit.
Jeg har sikkelig vondt i halsen, hes å jævli : )

Even er fin me jakka til vilde
musikk : Datarock - computer camp love
nettsider : nettby og blogg
msn: X
klær: pysj : )
humø: glad
vær : opphold, kaldt
skal : logge på msn
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar