24 november, 2008

Moday, Monday 24. n

mandag, det var så vidt jeg kom meg ut av senga.
kom for sent til bussen, så jeg ble nødt til å ta rutebuss. Det tar utrolig lang tid.
Men da jeg først kom meg til skolen, gikk resten av dagen greit.
Jeg har sikkelig vondt i halsen, hes å jævli : )














Even er fin me jakka til vilde

musikk : Datarock - computer camp love
nettsider : nettby og blogg
msn: X
klær: pysj : )
humø: glad
vær : opphold, kaldt
skal : logge på msn

Ingen kommentarer: