
Nynorsktentamen og greier, gikk vel så bra som man kunne håpe tror jeg.
For et dritt vær det er for tiden, slapsete, blaut, grå og skitten snø overalt -.-
Rett etter Tentamen dro Tuva, Vilde og jeg innom showtime.
Bestemte oss plutselig for at vi skulle leie en film, vi leide "this is England".
Vi hadde det ganske travelt viss vi skulle få tid til å se ferdig filmen før pappa kom å hentet meg hjemme hos tuva i 3 tiden, men da vi skyndte oss til kassa fikk vi vite at d var -to filmer til prisen av en. Stress å begynne å lete ettter enda en film : )

Vi fikk så klart ikke dvdspilleren til å funke så vi prøvde en pc, men den funka heller ikke, på tredje forsøk fikk vi det endelig til.
Jeg rakk ikke å se slutten, men filmen virket bra.
Vi lo en god del av måten de snakket på, sikkelig britisk engelsk med en smule slang.
Spiste middag med lillebror, pappa og farmor på kinaresturant, helt stappa etterpå.
En times tid på City Syd så ful fart til byen for å rekke kostymeprøve på step by step.
Kostymene er sikkelig søte, små, himmelblå gjennomsiktige kjoler.
Men underdrakten ser bare komisk ut, som en blanding av sykkeldrakt og badedrakt på en måte. Gleder meg sikkelig til forestillingene i helga som kommer da.

Tok bussen hjem i halv 10 tiden. Jeg hater regn.
musikk : The Distillers- Dismantel me
nettsider : blogg
msn: Christina, Andreas og Tine
klær: undertøy
humø: sliten
vær : regn
skal : dusje
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar