02 desember, 2008
all good things come to an end
hvorfor må ting alltid bli så jævli kompliserte? alt og alle jeg liker eller er glad i glipper mellom fingrene mine å blir borte i en virvel av problemer og vonde minner. jeg takler det ikke.
25 november, 2008
Britania rules the way 25. n

Nynorsktentamen og greier, gikk vel så bra som man kunne håpe tror jeg.
For et dritt vær det er for tiden, slapsete, blaut, grå og skitten snø overalt -.-
Rett etter Tentamen dro Tuva, Vilde og jeg innom showtime.
Bestemte oss plutselig for at vi skulle leie en film, vi leide "this is England".
Vi hadde det ganske travelt viss vi skulle få tid til å se ferdig filmen før pappa kom å hentet meg hjemme hos tuva i 3 tiden, men da vi skyndte oss til kassa fikk vi vite at d var -to filmer til prisen av en. Stress å begynne å lete ettter enda en film : )

Vi fikk så klart ikke dvdspilleren til å funke så vi prøvde en pc, men den funka heller ikke, på tredje forsøk fikk vi det endelig til.
Jeg rakk ikke å se slutten, men filmen virket bra.
Vi lo en god del av måten de snakket på, sikkelig britisk engelsk med en smule slang.
Spiste middag med lillebror, pappa og farmor på kinaresturant, helt stappa etterpå.
En times tid på City Syd så ful fart til byen for å rekke kostymeprøve på step by step.
Kostymene er sikkelig søte, små, himmelblå gjennomsiktige kjoler.
Men underdrakten ser bare komisk ut, som en blanding av sykkeldrakt og badedrakt på en måte. Gleder meg sikkelig til forestillingene i helga som kommer da.

Tok bussen hjem i halv 10 tiden. Jeg hater regn.
musikk : The Distillers- Dismantel me
nettsider : blogg
msn: Christina, Andreas og Tine
klær: undertøy
humø: sliten
vær : regn
skal : dusje
24 november, 2008
Moday, Monday 24. n
mandag, det var så vidt jeg kom meg ut av senga.
kom for sent til bussen, så jeg ble nødt til å ta rutebuss. Det tar utrolig lang tid.
Men da jeg først kom meg til skolen, gikk resten av dagen greit.
Jeg har sikkelig vondt i halsen, hes å jævli : )

kom for sent til bussen, så jeg ble nødt til å ta rutebuss. Det tar utrolig lang tid.
Men da jeg først kom meg til skolen, gikk resten av dagen greit.
Jeg har sikkelig vondt i halsen, hes å jævli : )

Even er fin me jakka til vilde
musikk : Datarock - computer camp love
nettsider : nettby og blogg
msn: X
klær: pysj : )
humø: glad
vær : opphold, kaldt
skal : logge på msn
21 november, 2008
To where I don't care 21. n
hjelp! jeg kan ikke korugrafien på dansinga(lyrisk) ! Nå er jeg seriøst nødt til å begynne å øve, forestilling om to uker, stupidstupid.
Det er greit med snø ute nå, gruer meg til det blir skøyteglatt is på veiene. hater å tryne på isen, gjør det passe ofte : ) frister masse å reise til et sikkeli varmt land, å være der til det blir sommer igen.



musikk :Radio
nettsider :nettby og blogg
msn: X
klær: dansebukse, blå topp, hettegenser, skjerf
humør: glad : )
vær : skyer
skal : logge på msn
Det er greit med snø ute nå, gruer meg til det blir skøyteglatt is på veiene. hater å tryne på isen, gjør det passe ofte : ) frister masse å reise til et sikkeli varmt land, å være der til det blir sommer igen.



musikk :Radio
nettsider :nettby og blogg
msn: X
klær: dansebukse, blå topp, hettegenser, skjerf
humør: glad : )
vær : skyer
skal : logge på msn
Kua, Sauen og Kaninen 20. n
I norsktimen på Torsdag ble Marie (norsklæreren) fasinert over smart-bord tavla i klasserommet,så hun lot klassen tegne. Men det var jo tross alt nynorsktime, så vi skrev en nynorsk fortelling : )
Det var ein gong ein kanin som var ute på kløverenga og beita.
Sauen fekk auge på den vakraste kaninen i verda!<3 style="text-align: center;">
Sauen fekk auge på den vakraste kaninen i verda!<3 style="text-align: center;">
Dei tre møttast på kløverenga og det blei ein stor fight.
kua trampa på kaninen, han blei most.
Sauen blei forferldeleg trist.
Men så gløymde sauen og kua alt om kaninen og levde lykkeleg alle sine dagar!
THE END
19 november, 2008
Norsktentamen 19. n
I dag hadde B klassen norsktentamen, bokmål.
vi skulle skrive om påvirkning eller press.
Det gikk helt greit, for en gangs skyld var jeg faktisk ferdig i tide.
Passe spent på hvilken karakter jeg får, satser på en 4.
Ellers har det vert en treig dag, sovnet med en gang jeg kom hjem,
jeg er så utrolig trøtt for tiden og det er så inmari deili å sove.
vi skulle skrive om påvirkning eller press.
Det gikk helt greit, for en gangs skyld var jeg faktisk ferdig i tide.
Passe spent på hvilken karakter jeg får, satser på en 4.
Ellers har det vert en treig dag, sovnet med en gang jeg kom hjem,
jeg er så utrolig trøtt for tiden og det er så inmari deili å sove.
18 november, 2008
Bored 18. n
Abonner på:
Innlegg (Atom)



