Det er greit med snø ute nå, gruer meg til det blir skøyteglatt is på veiene. hater å tryne på isen, gjør det passe ofte : ) frister masse å reise til et sikkeli varmt land, å være der til det blir sommer igen.



musikk :Radio
nettsider :nettby og blogg
msn: X
klær: dansebukse, blå topp, hettegenser, skjerf
humør: glad : )
vær : skyer
skal : logge på msn
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar