21 november, 2008

To where I don't care 21. n

hjelp! jeg kan ikke korugrafien på dansinga(lyrisk) ! Nå er jeg seriøst nødt til å begynne å øve, forestilling om to uker, stupidstupid.

Det er greit med snø ute nå, gruer meg til det blir skøyteglatt is på veiene. hater å tryne på isen, gjør det passe ofte : ) frister masse å reise til et sikkeli varmt land, å være der til det blir sommer igen.









musikk :Radio
nettsider :nettby og blogg
msn: X
klær: dansebukse, blå topp, hettegenser, skjerf
humør: glad : )
vær : skyer
skal : logge på msn

Ingen kommentarer: