
09:00-15:00 Skole.
15:00-16:10 Ble med Stine hjem for å hente trenings klær.
16:10-17:30 Dansing, jazz på Step by step.
18:00-19:15 Møtte Cille, Vilde og tuva i byen. Cille fikk en random fyr som jobbet på en
kebabsjappe eller noe sånt til å kjøpe røyk.
19:15-22:00 Bandkrig på Isak, det var kos det : )
24:00-07:30 søvn <3
6. Noveber 2008
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar