07 november, 2008

Bandkrig 6. n


09:00-15:00 Skole.


15:00-16:10 Ble med Stine hjem for å hente trenings klær.


16:10-17:30 Dansing, jazz på Step by step.


18:00-19:15 Møtte Cille, Vilde og tuva i byen. Cille fikk en random fyr som jobbet på en
kebabsjappe eller noe sånt til å kjøpe røyk.


19:15-22:00 Bandkrig på Isak, det var kos det : )


24:00-07:30 søvn <3


6. Noveber 2008

Ingen kommentarer: