05 november, 2008

Utdanningsmesse 5. n

I dag var hele trinnet på Utdannsingsmesse, der var det mye kjentfolk, og mange spesielle
aktiviteter. Sanna og Julie deltok med stort engasjement, klatret med stolpesko, bøyde til elektriske kabler, var med på spørrekonkranse, osv... Men høydepunktet var helt klart da de skulle lage pølse! Det var et syn jeg ikke kommer til å glemme så lett.
Selv deltok jeg bare på en aktivitet, som gikk ut på å tegne på, emm.. kjeramikkflis?
Jeg var egentlig ikke så gira, men måtte til slutt gi etter for Tuvas imponerende overtalelsesevne. Tuvas kunstneriske side kom også til sin rett da hun skapte sitt første spritturskunstverkpåflis, en helt utrolig livaktig narkofisk, hats of!



sanna ^


Det er litt pussig, men jeg var helt utslitt da jeg kom hjem fra skolen, til tross for at vi bare hadde hatt en time etter utdanningsmessen. Jeg sovnet på sofaen og våknet ikke før hele stua begynte å lukte kinamat fire timer senere.


5. November 2008

1 kommentar:

Tuva sa...

jeg er ganske overbevisende av meg :- )