18 november, 2008

Konfirmasjonsleir 2008

orsdag 13 novemer klokka 5, satt jeg på bussen til Mjuklia sammen med julie.
Da vi kom frem fikk vi vite at vi skulle sove i "gammel stuggu" noe som kansje ikke høres så utroli fint ut men det var utrolig kosli der! etterpå dro vi opp til hovedbygget, der ble vi indelt i matgrupper. Da alle hadde spist kveldsmat, møtte alle opp i aktivitets gruppene. Jeg var hjelpeleder på dansegruppa, de skulle danse til "I belive" å krugrafien ble bra : )
jeg Fride og Charlotte satt nattevakt den første natta, så vi kom oss ikke i seng før i 4 tiden.

på Fredag var det (som vanlig på mjuklia) mange aktiviteter, dansgruppa møttes å øvde igen, og de fleste dro på tur opp til mjuken, en fin ursiktsplass på toppen av en laaaang bakke hvor noen har fått den geniale ideen å bygge en lite hytte. charlotte skulle i bursdagselskap til mammaen sin,derfor dro hun til byen igen i 3-4 tiden. Fride og jeg fikk ansvare for dansegruppa, det gikk helt greit. På slutten av dagen var det gudstjeneste i Berkåk kirke, sovnemateriale! Men da vi kom tilbake fikk vi kakao og boller ; p Julie og jeg ble sittende oppe i anexet litt lengre enn vi burde så vi la oss nokk ikke så tilig på fredag heller.

Lørdagen øvede i dansegruppa igen, og dansegruppa framførte dansen senere på kvelden.
I 8 tiden begynte discoet, det var morsomt, men det var jo helt klart ikke bedre enn da vi var konfirmanter ; ) etterpå var det kåringer. kåringene var veldig bra gjennomført, og prisene ble gitt til de rette. spesielt "leirens Hunk" som gikk til Stefan. Den kvelden ble det anexet igen, jeg å Synne la oss på sofaen i stua, der Mats, Martin og Per simen egentlig hadde bodde, og sov der et par timer før vi måtte opp til frokost og avreise neste dag.

Jeg hadde det utroli gøy til tross for litt mye drama hos konfirmantene og litt lite søvn.
Tror jeg drakk nokk kaffe til å fylle et badekar for å holde meg våken.

gleder meg utrolig mye til lederleir i ferbruar, " d e d som gjeld" !



BILDE KOMMER!

Ingen kommentarer: