21 november, 2008

Kua, Sauen og Kaninen 20. n


I norsktimen på Torsdag ble Marie (norsklæreren) fasinert over smart-bord tavla i klasserommet,så hun lot klassen tegne. Men det var jo tross alt nynorsktime, så vi skrev en nynorsk fortelling : )



Det var ein gong ein kanin som var ute på kløverenga og beita.
Sauen fekk auge på den vakraste kaninen i verda!<3 style="text-align: center;">

Dei tre møttast på kløverenga og det blei ein stor fight.
kua trampa på kaninen, han blei most.

Sauen blei forferldeleg trist.

.

Men så gløymde sauen og kua alt om kaninen og levde lykkeleg alle sine dagar!



THE END



Ingen kommentarer: