I norsktimen på Torsdag ble Marie (norsklæreren) fasinert over smart-bord tavla i klasserommet,så hun lot klassen tegne. Men det var jo tross alt nynorsktime, så vi skrev en nynorsk fortelling : )
Det var ein gong ein kanin som var ute på kløverenga og beita.
Sauen fekk auge på den vakraste kaninen i verda!<3 style="text-align: center;">
Sauen fekk auge på den vakraste kaninen i verda!<3 style="text-align: center;">
Dei tre møttast på kløverenga og det blei ein stor fight.
kua trampa på kaninen, han blei most.
Sauen blei forferldeleg trist.
Men så gløymde sauen og kua alt om kaninen og levde lykkeleg alle sine dagar!
THE END


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar