I dag hadde B klassen norsktentamen, bokmål.
vi skulle skrive om påvirkning eller press.
Det gikk helt greit, for en gangs skyld var jeg faktisk ferdig i tide.
Passe spent på hvilken karakter jeg får, satser på en 4.
Ellers har det vert en treig dag, sovnet med en gang jeg kom hjem,
jeg er så utrolig trøtt for tiden og det er så inmari deili å sove.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar